Louis Vuitton Neverfull, een nieuwe tas. Hier wordt je toch blij van?!

Louis Vuitton Neverfull. Mijn nieuwe aanvulling op mijn tassencollectie. In december kocht ik deze nieuwe tas, wat vind ik er nu eigenlijk van? Hoe was mijn shopping experience?!

Wat vind ik van Louis Vuitton?
Louis Vuitton is niet perse een van mijn favoriete merken. Het heeft een bepaalde naam en het ergste vind ik nog wel dat er zoveel nep in omloop is.
Ik ben geen fan van nep. Hoe weinig geld ik ook vroeger bezat, ik moest en zou een echte hebben. Dus soms spaarde ik een dik jaar voor een bepaalde tas. Maar toch zijn hun pieces timeless en daar houd ik erg van. Leuk is dat ze ook een mooie parfumlijn hebben, waar ik intussen al een paar favorieten heb gevonden. Voor mijn man heb ik dan ook een nieuwe geur aangekocht.

Wat heb ik gekocht?
Ik heb zelf de Louis Vuitton Neverfull MM in de versie monogram met de Cherry binnenkant. Deze is mooi rood en past perfect bij Loubies. Normaal kies ik altijd voor roze maar Pivione is niet zo mijn kleur. Tevens heb ik voor mijn man de Météore geur aangekocht de laatste Parfum toevoeging van Louis Vuitton

Waarom gekozen voor deze tas?
Zelf heb ik al een Alma tas, deze heb ik gekregen toen ik 30 werd (lang lang geleden 😉 ). Het euvel bij mij is gewoon dat ik altijd heel veel mee wil slepen en dat daar de alma veel te klein voor is. Als daar mijn rijk gevulde toilettas, telefoon, sleutels en portemonnee inzit is ie vol. De Neverfull zegt het al, hij is nooit vol. Dus daar kan ik veel meer spullen kwijt. Ook is het een lichte tas. Iets wat wel fijn is met zoveel zooi erin.

Wat vind ik van mijn shopping experience?
Heel eerlijk kopen in de bijenkorf is een beetje lopende bandwerk. Het is er gigantisch druk. Vergeet niet een afspraak te maken dan mag je er van een andere kant in. Dat laatste was me niet zo duidelijk dus heb netjes in de rij gewacht, zucht.
Ze hebben niet zo heel veel tijd en dat merk je als je opeens bijenkorf cadeaubonnen in wilt leveren. Eerst geven ze aan dat het niet kan. Dan dat het er niet meer dan 1 mag zijn en dan moet ik ze bij de klantenservice laten samenvoegen. Wat niet bleek te kloppen. Want ivm fraude werden deze niet meer samengevoegd.
Toen de tas er een dag later was, ging het heel vlot. Ik heb mijn Initialen erin laten zetten in de kleur goud. De andere medewerker was heel vriendelijk en handelde de transactie snel af. Ook heeft hij nog snel mijn initialen erin laten zetten voor het ongemak. Zodat ik niet nog een keer terug moest komen. Hier was ik blij mee. Overall, wil je echt dat ze de tijd voor je nemen ga dan niet naar de Bijenkorf. Maar ze zijn wel allemaal heel vriendelijk, hier en daar met verkeerde instructies weliswaar. Echter als ik google reviews lees van deze shop, vind ik niet dat het personeel arrogant is. Wel dat ze snel moeten werken omdat die rij anders nooit weg is. Een gezonde dosis geduld is dus wel een musthave. Maar hey daarna heb je wel de tas die je wilt 😉


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.